wtorek, 4 czerwca 2013

OPISY :)

PO PIERWSZE CZUJĘ BÓL. PO DRUGIE CZUJĘ SIĘ DOBRZE...

  potrzebuję uczucia, ale może być kokaina.


I po raz pierwszy czuje, że mogłabym przetrwać całe to piekło, tylko po to by móc trzymać Cię za rękę.

 

Jak sama się kiedyś zakochasz, zrozumiesz dlaczego wciąż mu wybaczam.

 

Bardzo się boję, że w końcu Cię stracę już całkowicie. Tego nawet nie można już nazwać strachem. To obsesja.

 

Nikt nie wydaje się bardziej obcy niż ktoś, kogo się kiedyś kochało.

 

Aby być szczęśliwym trzeba podjąć walkę, najczęściej z samym sobą.

 

Zrozumiałam, jak bardzo można się pomylić, patrząc ludziom w oczy.

nie płacz nad czymś, co nie płacze nad Tobą.

 

A może na tym to właśnie polega? Ty musisz przestać kochać żeby jemu zaczęło zależeć?

 

brakuje mi Twojego uśmiechu, Twojej bliskości, Twoich oczu, które w ciemności szukały moich ust.

 

Ty udajesz, że nie widzisz, ja udaję, że nic nie czuję..

 

 

NIE MAM CIEBIE, NIE MIESZKAM NA JAMAJCE, NIE MAM KOKSU W SZAFKACH, NA OGRÓDKU NIE POSIADAM PLANTACJI MARIHUANY I W MOJEJ GARDEROBIE NIE STOI DWIEŚCIE PAR SZPILEK, UŁOŻONYCH KOLORYSTYCZNIE OBOK SIEBIE. JESTEM W MIEJSCU, KTÓRE NIE JEST IDEALNE, WŚRÓD LUDZI, W KTÓRYCH CZĘSTO WĄTPIĘ I CODZIENNIE PRZYDAŁOBY SIĘ WIĘCEJ HAJSU, ALE JESTEM W CHUJ SZCZĘŚLIWA. NIE PYTAJ CZEMU, PO PROSTU ŻYJĘ LEPIEJ NIŻ TY ! <3

 

 

Facet jak strumyk - ładny bo ładny, a nie każdy bystry

 

Tęsknisz za jedną osobą i cały świat wydaję się bezludny.

 

Jest pewne imię, które ciśnie się na usta, kiedy ktoś pyta czy za kimś tęsknie.

 

jeśli wszystko idzie dobrze, to znaczy, że zaraz się spierdoli

 

Miłość jest wtedy kiedy dajesz komuś pistolet i pozwalasz przyłożyć sobie do głowy wierząc, że nie pociągnie za spust.

 Jestem przy tobie i w tobie i w twojej głowie. | Fokus

 

Mówią, że dwa razy nie zapala się tej samej zapałki. Ale tak na prawdę, jeżeli człowiek chcę osiągnąć coś drugi raz to zrobi wszystko by się udało.. I nawet te zapałkę, która już raz się zaczęła palić, podpali zapalniczką.

 

napisałam ci wzór na naszą szczęśliwą miłość, ale zupełnie zapomniałam, że byłeś zagrożony z matematyki

 

ile twoja matka musiała śniegu zeżreć, żeby takiego bałwana urodzić..  ; o

 

Wszystko czego chcę, to być Twoją codziennością.

 

Potrafisz oddychać, ale nie potrafisz żyć.

Weź wróć, bo już sobie kurwa nie radzę.

 

miłości nie ma dziś | OSTR

 

 A między nami, jakby ktoś trzymał klawisz spacji.

 

najgorzej kiedy sama nie wiesz co czujesz.

 

Bilet w jego ramiona, poproszę. W jedną stronę.

 

Czasami mam ochotę zajebać Ci w łeb tak , że zaśpiewasz 'i need a doctor'.

 

widzisz Go i nagle wszystko się zmienia.

 

 Razem z Tobą wszystko staje się łatwiejsze.

 

chciałabym z Tobą porozmawiać, tak po prostu, o niczym szczególnym

 

 nawet nie wyobrażasz sobie ile oddałabym za poranną kawę z Tobą, i rozmowy do nocy. 

 

Jakby się dało, przytuliłabym Cię przez telefon.


Co to znaczy kochać mężczyznę? To znaczy kochać go na przekór sobie, na przekór niemu, na przekór całemu światu. To znaczy kochać go w sposób, na który nikt nie ma wpływu.

 

Każdy z nas czeka na osobę, dzięki której poranne wstawanie z łóżka będzie miało sens.

 

To przykre, że ludzie przypominają o Tobie, zabiegają i starają się, dopiero gdy zdają sobie sprawę, że będziesz im jeszcze potrzebny.



Dlaczego ci najważniejsi ludzi pozwalają cierpieć z ich powodu?

 

Mężczyźni są szalenie nielogiczni - twierdzą, że wszystkie kobiety są takie same, lecz to nie przeszkadza im w ciągłym ich zmienianiu.

 

Kiedyś skoczyłabym za Tobą w ogień. Dziś jedynie stałabym i z łzą w oku, patrzyła się jak płoniesz.

 

Bolesne jest tracić wszystko, w co się wierzyło.

 

kiedyś będę miała dom z dużymi oknami, psa i ciebie. nie obchodzi mnie, że się nie zgadzasz.

 

gdybyś dostała możliwość cofnięcia się w czasie, znów byś go pokochała?

 

Nie znajduj nikogo innego po to, by zapomnieć o tym kogo kochasz.

 

 

                        

NUTA NA DZIŚ : Fokus ft. Pezet - Sekrety

 

 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz