piątek, 31 maja 2013

MIŁOŚĆ - OPISY

PRAWDZIWA MIŁOŚĆ CO BY SIĘ NIE DZIAŁO NIE PRZEMIJA ! ♥


`Jak mocno kochasz, tak mocno złap za rękę, czule pocałuj i nie mów nic więcej..

 

`MIŁOŚĆ to wielka księga, słowo KOCHAM to jej treść, POCAŁUNEK to przysięga, a to wszystko warte ŁEZ

 

`Miłość nie daje człowiekowi wyboru – przewraca wszystko do góry nogami

 

`Chodzi o to, że mam po co żyć dopóki Ty jesteś obok mnie 

 

`nielegalne jest. Kochać tak jak ja kocham Ciebie.

 

`Twoje imię, nasze zdjęcie, małe serce na kopercie.

 

 `Zapomniałem jak się marzy..Teraz jestem z Tobą..

 

`Cały świat mam, bo mam Ciebie

 

`Chwytam Cię za rękę i trzymam jak szczęście, jesteś moim życiem i wszystkim tym co piękne

 

`Całe życie me odwróciłaś na tą dobrą stronę

 

`Słyszysz tamten huk? To me serce mówi kocham Cię, kocham Cię

 

 `Przesiąknięty tym do szpiku kości, odnalazłem Ciebie. 

 

`Ty pokażesz mi jak życie jest wspaniałe. 

 

`Będziesz moją panią, a ja twoim panem.  

 

` Patrzę na Twe zdjęcie na mojej ścianie. TY – JA – MY kochanie 

 

`Pamiętam nasze pierwsze wspólne spotkanie. TY – JA – MY i niech tak zostanie. 

 

`Więcej nic mi się nie marzy. Tak długo jak będę z Tobą. 

 

`Każdy dotyk twój.. oddech twój… to me niebo. 

 

 

 


`Nauczyłaś mnie miłości, Pokazałaś mi wartości, których wcześniej nie widziałem.

 

 `Moja miłość pisze, Rozpaliłaś płomień, który płonie, Dałaś światło.

 

 `Widzę radość w Twoich oczach – szczęście, które znalazłem, nie oddam.

 

 `Dzisiaj sami. Tylko. TY – JA – MY i nic więcej się nie liczy.

 

`i gdy patrzyłem na ten uśmiech i ciężko było wierzyć, że to życie a nie sen. 

 

`kotku. nadal kocham. <33

 

 `chce mieć tutaj ciebie bo jesteś taka piękna`nadajesz życiu cel

 

avvvv, chce CIĘ ! ♥___♥


 

`Więc kochaj mnie nie tylko dla przyjemności 

 

`Ja Tobie oddaję się w całości i zrobię dla Ciebie ile tylko będę mógł.

 

`Każdego dnia, dziękuję Bogu za to, że Cię mam 

 

`Za to, że jesteś przy mnie bym nigdy nie czuł się sam

 

`Bo chcę być częścią Ciebie, jak Ty jesteś częścią mnie 

 

`Ja jestem tylko Twój i tylko do Ciebie należę, już na zawsze będę kochał Cię. 

 

`Bo wiem, że trzymam w moich ramionach mą przyszłą żonę.

 

`Kocham, gdy oddajesz mi w całości się nocami 

 

`Nie do opisania jest uczucie między nami. 

 

`Ja słucham Twoich rad, dla Ciebie staram pozbyć się wad 

 

`Bo wokół Ciebie kręci się cały mój Świat.



 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz